Meest gestelde vragen

Inloggen

1. Ik heb me al geregistreerd maar ik kan niet inloggen terwijl mijn emailadres en wachtwoord wel juist zijn.
Cookies zijn kleine stukjes informatie die door uw browser worden opgeslagen op uw computer. Kwantum Verdien met je kassabon maakt gebruik van cookies. Cookies geven ons de mogelijkheid om uw gebruik van de site verdienmetjekassabon te optimaliseren. Indien u in uw browser het gebruik van cookies heeft uitgezet dient u dit voor het bestelproces aan te zetten.

Invoeren kassabon

1. Ik krijg een melding dat het bedrag niet juist is.
U dient tussen de euro's en de eurocenten een "komma" (zoals op de bon ook vermeld staat).
te gebruiken en geen "punt"

2. Ik krijg de melding dat de tijd niet juist is.
U dient tussen de uren en de minuten een "dubbele punt" (:) te gebruiken (zoals op de bon ook vermeld staat)

3. Ik krijg na het invoeren van de gegevens 0 punten.
U heeft blijkbaar de kassabon ingevoerd die u heeft ontvangen na het ophalen van uw bestelling. Op deze bon staat ook een totaal bedrag van 0,00 euro. U dient de eerste kassabon in te voeren toen u de bestelling ook heeft betaald. Op deze bon staat bij TOTAAL wel een bedrag.

4. Hoe kom ik naar het volgende invoerveld?
U kunt middels de "TAB" toets of met de cursor en klik met de muis naar het volgende invoerveld.

5. Ik voer de juiste gegevens in maar mijn bon wordt niet herkend.
U kunt 1 werkdag ná de aankoopdatum vanaf 18.30 uur uw bongegevens invoeren. Wanneer u uw aankoop of vrijdag of een zaterdag heeft gedaan kunt u deze vanaf de eerstvolgende maandag na 18.30 uur invoeren. Is de aankoopdatum op een zondag dan kunt u de kassabon de dinsdag erna (na 18.30 uur) invoeren. Bij een aankopen op een feestdag kunt u de eerst volgende werkdag (na 18.30 uur) de kassabon invoeren.

In het geval van internetorders gedaan tussen 22.30 en 24.00 uur dient u de volgende dag als aankoopdatum te hanteren.

6. Ik heb een kassabon waar een retourbedrag op staat.
Wanneer er een retourbedrag op uw kassabon staat wordt dit bedrag achteraf gecorrigeerd. U ziet dan op het scherm na het invoeren van het bedrag wat bij TOTAAL vermeld staat welk bedrag vanwege retouren wordt gecorrigeerd.

Inwisselen punten

1. Hoelang duurt het nadat ik de punten heb ingewisseld dat ik de bonnen ontvang?
U ontvangt de kortingsbon(nen) direct na het verzilveren in uw mailbox. Het is dus belangrijk dat uw emailadres correct is. 

2. Ik heb geen bevestiging per email ontvangen van de punten die ik heb ingewisseld.
De bevestigingsmail wordt verzonden naar het emailadres wat u heeft opgegeven bij uw gebruikersnaam tijdens het registreren. Indien dit e-mail adres niet juist is ontvangt u ook geen e-mail.

3. Mijn gegevens kloppen niet?
U bent zelf verantwoordelijk voor het opgeven van de juiste gegevens. Kwantum kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het niet ontvangen van uw kortingsbonnen (zie algemene voorwaarden).
U kunt altijd uw gegevens zelf wijzigen bij "Uw gegevens wijzigen" zowel uw emailadres, als wachtwoord, als adresgegevens. Indien uw gegevens niet kloppen in de bestelbevestiging van uw kortingsbon, kunt u deze bevestigingsmail beantwoorden met de juiste adresgegevens.

4. Ik heb mijn punten ingewisseld, maar ik wil hier nog even mee wachten. Is het mogelijk dit terug te draaien?
Wanneer u uw punten eenmaal heeft verzilverd tegen kortingsbonnen en hiervan een bevestiging heeft ontvangen, is het niet meer mogelijk om dit terug te draaien. Zie ook de Algemene voorwaarden.

5. Mijn puntensaldo bedraagt 0 punten, terwijl ik meer punten had.
Met de ingang van het vernieuwde spaarsysteem op 1 november 2010 komen alle punten van kassabonnen die zijn ingevoerd vóór 1 september 2010 te vervallen zoals ook aangekondigd op de website van Verdien met je Kassabon en in de informatiemailing die is verzonden naar de emailadressen waarmee alle deelnemers staan geregistreerd. Deze mailing is verzonden op 22 en 23 eind september 2010. Het is niet mogelijk vervallen punten opnieuw aan uw account te laten toevoegen. Wanneer u deze email niet heeft ontvangen raden wij u aan bij uw 'ongewenste mail' te kijken of de juistheid van uw gegevens te controleren in het Verdien met je Kassabon systeem. Conform de Algemene Voorwaarden is Kwantum niet verantwoordelijk voor de correctheid van de ingevoerde gegevens van deelnemers en is Kwantum niet verplicht vooraf wijzigen m.b.t. het Verdien met je Kassabon systeem vooraf aan te kondigen.
Vanaf 1 november zijn ook uw punten geldig tot 1 jaar na de invoerdatum (zie ook Algemene Voorwaarden).


Kortingsbonnen

1. Hoelang zijn de kortingsbonnen geldig?
De kortingsbonnen zijn vanaf het moment van inwisselen de lopende maand + 2 maanden geldig. De geldigheid wordt ook op de bon vermeld. Als voorbeeld u wisselt in november 2010 in dan is uw bon geldig t/m 31 januari 2011. Wisselt u in december 2010 in, dan is uw bon geldig t/m 28 februari 2011 etc.

2. Krijg ik ook punten over het bedrag bij aankoop met kortingsbonnen?
Er worden alleen punten toegekend over het totaal bedrag op de kassabon. Kortweg worden er alleen punten berekend over het werkelijk betaalde bedrag en niet over het gedeelte waar waardebonnen of andere kortingen over verleend zijn. (zie ook algemene voorwaarden)


3. Wanneer ik artikelen ruil of retourneer die ik heb aangeschaft middels kortingsbonnen krijg ik dan bonnen of punten terug?
U ontvangt bij ruilen en retouren alleen het bedrag terug wat u daadwerkelijk heeft betaald. U ontvangt geen nieuwe bonnen of nieuwe punten.

4. Is een minimaal aankoopbedrag verplicht bij een kortingsbon en mag ik kortingen optellen?
Wanneer u een 'Verdien met je Kassabon' kortingsbon van Kwantum heeft ontvangen, kunt u deze inleveren zonder dat daar verplichtingen aan zitten. U hoeft dus niet voor een minimaal bedrag aan te kopen. De kortingsbonnen zijn niet inwisselbaar tegen maak-, leg- en bezorgkosten. Bonnen zijn ook niet cumuleerbaar. U kunt maximaal 1 kortingsbon per kassabon inleveren, de kortingsbonnen mogen niet bij elkaar opgeteld worden voor 1 aankoop.

Houdbaarheid van uw punten


1. Hoelang zijn mijn gespaarde punten geldig?

Punten zijn geldig tot 1 jaar na de invoering van uw kassabon (zie Algemene Voorwaarden). Heeft u bijvoorbeeld op 25 november 2011 een kassabon met een bedrag van 120 euro ingevoerd en 10 december 2011 een kassabon t.w.v. 650 euro. Dan vervallen er op 25 november 2012 120 punten van uw totale saldo. Uw resterend saldo blijft intact tot 10 december 2012 wanneer de andere 650 punten komen te vervallen.

2. Word ik geïnformeerd wanneer mijn punten komen te vervallen?
3 weken voordat de punten van een bepaalde kassabon komen te vervallen, ontvangt u hiervan van Kwantum een reminder. Ook 1 week vooraf ontvangt u een extra reminder. Zorg er dus vor dat uw emailadres ten alle tijd uw meest actuele is, zodat uw punten niet onopgemerkt komen te vervallen. 

Wijziging van e-mail adres en andere gegevens


1. Mijn e-mail adres is gewijzigd. Hoe kan ik dit aanpassen?

Indien u een nieuw emailadres heeft, kunt u dit eenvoudig aanpassen. U logt in met uw oude emailadres en wachtwoord, dit is immers uw gebruikersnaam zoals dit bekend is bij Verdien met je Kassabon. Vervolgens komt u in uw persoonlijke pagina. Aan de linkerkant klikt u op wijzig gegevens en daar kunt u zowel uw gebruikersnaam en uw emailadres wijzigen.

2. Ik wil me afmelden voor uw nieuwsbrief
Als u de Verdien met je Kassabon nieuwsbrief ontvangt en u wenst deze niet meer te ontvangen, kunt u onderin de mailing op 'afmelden' klikken. U wordt vervolgens afgemeld voor de nieuwsbrief. 

3. Ik wil graag mijn account verwijderen. Hoe doe ik dat?
We vinden het erg spijtig als u het 'Verdien met je Kassabon' programma wenst te verlaten. U kunt uw account laten verwijderen door het versturen van een email naar info@kwantum.nl met als onderwerpsregel 'Account verwijderen Verdien met je kassabon'. Als u in de email vervolgens uw naam en uw emailadres (waarmee u bent aangemeld) vermeldt, ontvangt u van ons de bevestiging van uitschrijving. Uw account wordt voorgoed verwijderd als ook de bijbehorende punten.